Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Hezky tajemne a strasidelne, to se mi libi:-)

1 0
možnosti
PH

A já vám děkuji, že se to líbilo.

1 0
možnosti
Foto

To místo znám a myslím si, že mám vysvětlení pro "páru". Chodím tam občas běhat - z Hrdlořez k Vysočanskému věžáku Eliška. Myslím, že to hřiště je na střeše garáží, nebo je pod ním vedeno teplovodní potrubí. Všimněte si, že na straně druhé, než je cyklostezka, je sešup dolů, zeď. Mám teorii, že to teplo pod hřištěm odpařuje vlhkost z písku, která se do něj během dnes nasákne. ;-)

0 0
možnosti
PH

Je to možný, proč ne, mnoho věcí se dá vysvětlit přirozenou cestou - i když, ne pokaždé se ta přirozená cesta hodí našim romantickým povahám.

0 0
možnosti
Foto

S duchama mám svoje zkušenosti a můj šestý smysl říká, že nemají radi focení. Ale ani když o tom mluvíme píšeme. Jenže člověk je rád, že v tom není sám.

0 0
možnosti
PH

Je potom otázka, proč focení - jestli oni nemají rádi záznam jako takový. Třeba jim ty přístroje ubližují. Co my víme. Oni se pohybují v jiné dimenzi a mohou věci vnímat jinak, na základě energetických proudů.

0 0
možnosti
PH

Jak se taky někdy říká: fuj, to je ale hezký.

1 0
možnosti
Foto

R^to se povedlo-krásně strašidelný blogR^

0 0
možnosti
PH

To jsem rád, že se líbí. Trochu uhnutí stranou, ale tam na té temnější straně se cítím dobře.

1 0
možnosti
AL

Tak jsem se pozorně díval a je mi to jasné .... jsou to duchové!

O tom není pochyb!

Zkusím je odměnit karmou.

R^

0 0
možnosti
PH

Já jim to vyřídím, budou rádi. A díky.

0 0
možnosti
JS
PH

Tak v tomhle žánru jsem doma - a konec konců ve strašidelných Vysočanech taky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik