Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo, to už je tak dávno? :-( Pamatuji si, jak jsem z toho byla nadšená. Jo a včelka Mája, tak to byla velká oblíbenkyně a Nekonečný příběh je nejlepší pohádka všech dob! Až na ty nepovedené další díly.

0 0
možnosti
Foto

já zas vzpomínám jak jsem poprvé viděla Nekonečný příběh-ten mě doslova okouzlil

0 0
možnosti

Ten jsem viděl v Blaníku na Výclaváku. Narvaný kino až po střechu. Každej z toho vypláclej - já taky. Kmók (ten obří vlk) byl pro mě co by dítě slabikář abecedy hororu. A pak jsem ještě film viděl v Odboji ve Vysočanech. A to si pamatuju, že to bylo na Velký pátek a seděli jsme v kině tři.

0 0
možnosti
Foto

Budeme se rovněž těšit až nám někdy napíšete jak jste sledoval Včelku Máju a Brouka Pytlíka. ;-)

0 0
možnosti

Včelka Mája byl seriál, který jsem si natáčel na audiokazety. To mi bylo tak šest, sedm. Měl jsem ty kazety asi tři a pořád dokola je poslouchal, až jsem nakonec uměl každý dialog. Tím jsem si vlastně tvořil smysl pro dialogy do budoucna. Brouka Pytlíka jsem zahlíd až v neměckém seriálu Ferda, a ten se mi moc nelíbil. Takový na mě moc odvážný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik