Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Svého času, v devadesátých létech, jsem na prázdniny odkládala děti k rodičům do Rakovníka. Jezdila za nimi z Bratislavy vlakem (režijka!) každý víkend Otrávena odjížděla zpět v neděli po půl jedné směrem na Prahu a pak dál Slovenskou strelou domů. A na nádraží v Rakovníku do dvou spřažených červenožlutých vagónů bez kupíček nalezla kvanta čundráků, kteří ráno snídali rosu. Báječně voněli po ohni, děti měly ještě pusy umoulousané od večerních buřtů a psi chlemtali vodu z ešusu, než definitivně v tom parnu padli. Vraceli se, stejně jako já, nazítří možná taky zasedli umytí do kanceláří, jako já, ale byli bohatší než já.

0 0
možnosti
MV

zit a nechat zit - ja vim, skoro klise - ale vono to tak fakt funguje

0 0
možnosti
PH

Je to klišé, ale v dnešní době se právě to "nech" a "nechat" trochu o sebe tře. Prostě se nedokážeme dohodnout.

0 0
možnosti
MP

Při hledání svobody člověk teprve zjistí, co vše dalšího ještě potřebuje R^

2 0
možnosti
PH

To jste napsal moc hezky. A je to velká pravda.

0 0
možnosti
JS

R^...představy a skutečnosti... dobře kontrastní látky a pěkně uchopené. Dobře se to četlo. Díky.

0 0
možnosti
PH

A já jsem rád, že se to líbilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik