Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stalo se mi to v zimě, brigáda na pokladně v Albertu. Vyčouhlé hubené osobě, zababušené v péřovce a kšiltovce naražené do čela, zašveholím: "Tak to máte za 230 korun rovných, pane"! Osoba mrštila igelitkou do zboží za pásem, shodila rukavice (bála jsem se, že se začne se mnou rvát), pak za igelitkou letěla peněženka a na celý krám zařvala: "Já jsem slečna"! No, nejdřív jsem se zastyděla, že nepoznám, co se skrývá pod zimním oděvem, ale jak jsem huba nevymáchaná, tak jsem kontrovala: "A že jste se teď, dámo, předvedla"! Ano, já vím, "náš zákazník, náš pán", ale od té doby, co mne jeden zákazník nazval "ku...vou komunistickou", už jsem si nedala leccos líbit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik