Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

...stejně nakonec obyčejnému člověku zbývá jen jedno - přežít...

0 0
možnosti

A to slovo přežít zní tak strašlivě prázdně.

0 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím s rezignací autora, že se s vládnoucím režimem nedá nic dělat. Že do politiky nejdou lidé z idealismu, ale jako do výnosného kšeftu.

Principům demokracie odporující je vláda korupčnických (bez výjimky) partají, kterou zavedla dnešní (Klausova) ústava, přijatá bez souhlasu národa.

Budu proto tvrdošíjně, jako římský Cato, stále opakovat: "Ostatně myslím, že jediným řešením je prosazení referenda s požadavkem přijetí nové Ústavy přímé demokracie. Vypracované v celonárodní diskusi a schválené referendem.

0 0
možnosti

Referendum rozhodují lidé - a já se právě těch lidí docela bojím. Většina lidí už rezignovala, daleko víc než já, a kolikrát by něco měnili jen proto, aby byl ještě větší chaos.

0 0
možnosti

Téma, na které i já často myslím. Ateistická povaha národa, která přesto tak ráda věří. Někdo - něco - někdy - už konečně přijde a bude to ON - ONI. Ten správný, nový a čistý ! On pohne s mým životem a mé starosti jsou jeho. Řeší je a na své blaho nedbá ! Už jich bylo, začali nadějně, opět zklamali. Tedy nástup, dalších. Z toho se ztrodil můlj osobní bonmot - Jak nebýt zklamán = Nemít očekávání ! V podstatě, kamkoliv člověk dojde, tak je naplněn a čeká. Tam to bude lepší ! V manželství, na pracovišti, v krčmě, kdekoliv ... Lék existuje ! Kdysi mi odpověděl v besedě můj otec, lkal jsem na podobné téma, pravil - Synu, cokoliv se ti v životě nepodaří - je to tvoje vina ! Vzpomínám si, v první reakci jsem dožral, až urazil - ani on se mne nezastane! Pak jsem to jako svůj program přijal. Pryč s očekáváním - sem s cíli a tvrdou dřinou k jejich dosažení. Dře to - ale jde to, pravda , i kus štěstíčka je třeba mít. Ono existuje, nicméně je třeba mu jít naproti. Následně, v součtu všeho, člověk sezná, že je limitován pouze sám sebou ! On je hybatelem života svého, nikoliv politikové, nebo dokonce odboráři ! ... :-)

0 0
možnosti

Tak pravda je, že vinu máme, ale někdy tak přemýšlím, jaká je forma té viny. A jak je ta forma ovlivnitelná. Jinými slovy, za něco můžeme, (vlastně za vše z technického hlediska), ale jakou měrou to ovlivňují faktory okolo.

0 0
možnosti
Foto

S našimi "novými" politiky jsem spokojen nezklamali mě.

Očekával jsem od nich, že budou horší než předchozí a vskutku to tak dopadlo.

3 0
možnosti

Což je docela smutný. Ale snadno pochopitelný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik