Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Pane Hewlite jste úžasný a docela Vám závidím. Mě tenhle dar vidět věci košatěji a umět o tom vyprávět nebyl dán. Bohužel.R^

1 0
možnosti
PH

A já zase věřím, že každému z nás byl dán nějaký dar, něco navíc, co jiní nemají - jen je třeba jej objevit a pěstovat jej. Věřím, že i Vy nějaký máte.

0 0
možnosti
JH

Každý se nějak baví.

0 0
možnosti
PH
KB
PH

Pane Boku, to nestačí napsat jen takhle. To musíte trošku rozvinout. To je stejný, jako když jednou za mnou přišel cestující a řekl: "Sedačka!" No a co s tím pak máte dělat. Víc jsem z něj nevyrazil. Ale co se stalo potom, to mi vzalo dech, protože jsem to nikdy neviděl.

Co Vám přišlo ubohé? Ten stařík, já, ta tramvaj, Anděl, deset minut po půl dvanácté? Nenechávejte mě na pochybách. Třeba jste se jen spletl a při neděli po kázání jste chtěl napsat: u Boha.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS