Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkně jste to napsal, Pavle, díky. Aneb jak říkala babička: "Všeho do času, pánbu na věky,...světská sláva, polní tráva....kdo se povyšuje, bývá ponížen...

No, taky koukám u svých blogů na karmu, ale to proto, abych viděla, zda to, co píši, vlastně někoho zaujme nebo jsem jen vypotila blábol. A škoda, že nejezdíte tramvají tady u nás v Plzni (máme tu tři linky: 1, 2 a 4), určitě byste zaregistroval kloučka, který tramvajákům ještě loni mával a dnes jim salutuje. To je můj vnuk! A když se chystám přejít na zelenou, protože tramvaj stojí, strhne mne za ruku: "Babi počkej!" A k pozdravu mu postačí i levička. Chlapi to berou, ženské už méně.

1 0
možnosti

Pokud můžu radit, na karmu kašlete. Já jsem se dřív za tímhle honil a nedopadlo to dobře. Užil jsme si drobné úspěchy a neuměl je přijmout, nebo se k nim spíš chovat pokorně. Vždycky se najde někdo, koho zajímá, co píšete, vždycky. A je to jen o osudu a možnostech. Však lidi si to svoje najdou. Na to, abychom nějak se slávou a bohatstvím za psaní počítali v reálných rovinách, jsme se narodili na nevhodném místě. Ale to nevadí. O co jde. O tu radost psát.

Vnoučka zdravím a mávám.

0 0
možnosti

jo jo, presne tak - ja se dneska nahodou dozvedel, ze je "soutez" ukoncena a ze sem sedmej a tak jsem nacpal pracku pradlem a vylez zase drit na zahradu, aby to bylo hezky - a tak se dostavame, Pavle, k Vasemu zaveru - aby to bylo pekny, neco to stoji - dicky

fajn utery preju

3 0
možnosti

No vidíte, a já slavím všechna ta ocenění prací. Pěkně kouzelná linka tři, která se umí měnit na šestku, odklon do toho u Letenskýho tunelu, konec ve čtvrt na jednu. Kdo tohle má? To by měla být cena. Těch zážitků co dneska bude.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik