Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dzasmála jsem se ačkoliv to je možná spíš k pláči-přesto jste mě pobavil-dík a karma;-)

0 0
možnosti
PH

A já Vám děkuji, že pobavil - To Vy jste zase dneska byla s církví trochu filozofická.

0 0
možnosti
IV

To jste ještě optimistický, že tam je máma a táta.

0 0
možnosti
PH

Tak snažil jsem se být klasický - já vím, že heterosexuální rodina je celkem ohrožený druh, a pravděpodobně už by to měla řešit nějaká ziskovka-neziskovka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik