Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je tak hezké, že mě to také dojalo. Víc takových okažiků přeji.

0 0
možnosti
AL

K článku:

------------------

„Celý život čekáme na výjimečného člověka místo toho, abychom obyčejné lidi okolo nás změnili na výjimečné.“

.

Hans Urs Von Balthasar

R^

1 0
možnosti
MM

No jste dobrej a i já Vám tisknu ruku.

1 0
možnosti
PH

A já Vám děkuju.

0 0
možnosti
PH

Není zač. Tedy je - ale víte, jak se to říká.

0 0
možnosti
PK

jsem dojatej i za Vás..R^R^R^

0 0
možnosti
PH

To jsem rád, že jsem to dojetí Vám trochu i předal.

0 0
možnosti
AL

Uff, to je napsané!

Nádherně.

Pane, jeden ze sta zdejších blogerů umí pár slovy čtenáři vyjevit obraz barvitě a podle svých představ.

Nechci některé "hvězdy" zdejších blogů jmenovat, ale tohle se nenaučí nikdy.

Byla by velká škoda, kdybyste přestal psát.

Karma a přeji pohodový den.

:-)R^

4 0
možnosti
PH

Jsem teď dojatej znova - díky Vám. Víte, nebudu lhát, že bych teď psal: "Ale jděte... Ale no tak..." A jiné takové uzarďující se větičky. Miluju psaní, dá se s ním dělat mnohé. Třeba právě na někoho přenést vlastní pocity.

Jsem rád, když mě za něj někdo pochválí. Občas. Je to jako by dítě ze školy nosilo domů pořád samé jedničky, ale nikdo se nad tím nepozastavil, prý že to dělá pro sebe. Takže Vám za Váš komentář ještě jednou děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik