Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Tak až mě někdy chytne chuť souložit v tramvaji, tak si musím počkat na vás ;-)Jinak souhlas, osobně mi vadí i to kojení, chápu ještě tak opravdu malého kojence, který je na mléku závislý, ale kolikrát jsem právě v MHD byla svědkem kojení již větších dětí a nebudu raději komentovat...

A soutěž jste popsal skvěle ;-D

0 0
možnosti
PH

Dvakrát za skoro dvacet let není zrovna interval, že bych hned prodával vstupenky v předprodeji. Někdy mám pocit, že i ta erotika z našich životů ustupuje, a nejen z našich, nýbrž i těch mladších. Kojení na veřejnosti bych přímo asi nezakazoval - třeba v parku, proč ne, ale začít s tím před zraky mnoha lidí, už je trochu moc. Paradoxně mě napadlo, že je to jako s fetováním. Když si feťák vpálí dávku někde v soukromí, asi nám to vadí míň, než když si začne vařit dávku na lžíci v šestnáctce na Andělu (což se tedy už taky stalo - a nedovařil).

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik