Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Perfektní drama.:-)R^

0 0
možnosti

Děkuju, že se líbilo.

0 0
možnosti

J51a20r32a 23R28a68n43k

25. 1. 2018 2:42

:-)R^ten konec mne dostal!

0 0
možnosti

A tak to má být. Konce musí dostávat.

0 0
možnosti
Foto

H83a97n13a 39V70l89k61o51v46á

24. 1. 2018 21:27

Jezdím autem a dříve jsem jezdívala spíše na kole - je to ve městě nejrychlejší.

V té době jsem jednou nejela na kole a tím pádem jsem si koupila časově omezenou jízdenku a odvezla dceru z jednoho konce města na druhý do školky a pokračovala na třetí konec do práce... Časová jízdenka měla podle jízdního řádu rezervu 15 minut....

Nicméně MHD měla zpoždění, já už jsem do práce nestíhala a před mou výstupovou zastávkou mne kontroloval revizor....

Má časová jízdenka měla 2 minuty do konce. Počkal si a zkontroloval mne znovu....

Měla jsem chuť dotáhnout to k soudu, ale to by se musel sepsat zápis a já už šla pozdě....Tak jsem to prostě zaplatila.

ASI TAK.

0 0
možnosti

Tak v tomhle případě bych se asi odvolal na zpoždění MHD, na to jste měla právo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik