Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

;-)To mi připomíná ten vtip, když se otevírá konzerva sardinek... "Že by Lenin?"

0 0
možnosti
PH

Zdravím, nebojte, už jen osm dní do voleb, pak nějakou dobu po nich se tu zase lidi budou navzájem očerňovat, proč a kdo nevyhrál - no a pak už by zase mohli napsat něco normálního.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, zajímavě sepsáno. :-)

0 0
možnosti
PH
SH

Nějak jsem prošvihla Váš návrat, čili jsem z něho potěšená opožděně a vidím, lépe řečeno čtu, že právem:-)

0 0
možnosti
PH

A já jsem moc rád, že jsem Vás mohl potěšit, a k tomu posílám pozdravy z kolejové sítě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik