Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Myslím, že bych musel být dokonalým typem pasažéra. Jezdím hlavně autem. Když vyjímečně jedu tramvají, snažím se dostat k oknu a čumím ven. Uvnitř tramvaje jsou natěsnáni lidi, no a těch je jako......však víte!:-)

0 0
možnosti
PH

Zažil jsem i situace, že byli natěsnáni skoro i v mé kabině. No, na nějakou ohleduplnost se nějak moc nehledí, to je pravda.

0 0
možnosti
VV

Netusim, jak je to dnes, ale za rakouska a prvni republiky byly na kterej tramvajaky vybirali a trete ne ktere tramvajaky z trestu prerazovali.

Mam pribuzneho, ktereho jeden takovy podobny tomu co zde nejvic pise a diskutuje udal, ze v cizine navstivilpribuzneho. Jedine zamestnani ktere mohlnastoupit byl tramvajak a nebo zena smela sedet v kukani T3.

0 3
možnosti
JP

Prosím pěkně, můžeš to přeložit, hotentotsky jsem se neučil. Děkuji.

7 0
možnosti
VM

Osobně si myslím, že člověk, který má záchvaty vzteku z přidržených dveří (které ti cestující obvykle přidržují proto, že "ředitel zeměkoule" v kabině se je rozhodl zavřít, přestože ještě část cestujících nestačila na/vystoupit, což je u některých typů tramvají ještě okořeněno skutečností, že varovný signál se ozve až ve chvíli, kdy dveře jsou již v pohybu) a který počítá lidi, které "zachránil", přestože je mohl beztrestně zabít, by tramvaj řídit rozhodně neměl...

1 7
možnosti
PH

Vidíte, s někým, kdo dokáže pouhým přidáním slovíčka, změnou významu, otočenm smyslu obrátit celý smysl, s tím mírové rozhovory vést nejde, natož se s ním dohodnout.

5 0
možnosti
JS

:-) paní pobavila, však to dá rozum, vedle prázdná kolej a Vy tam stojíte ve frontě ;-D Teď fakt jezdíte 16? Za hodinu jedu domu a to bych mohla s vámi ;-)

3 0
možnosti
PH

Jestli jezdíte pravidelně linkou 16, je pravděpodobné, že jsem vás už vezl. Jinak dneska ta linka stojí za to, na mírové rozhovory zatím není nějak čas.

0 0
možnosti
MB

V jisté fázi života jsem zastával i funkci řidiče Busu - MHD. Tvrdím, že proměny chování cestujících, ale i řidiče - Jsou nevyčerpatelnou sociologickou studnicí života ! Dříve řidič byl společenskou autoritou, pravda, byli i tací, kteří si za volantem léčili své komplexy. Čím větší prostředek - Ikarus - tím lépe, já určuji pravidla ! Obrovský problém při dotazu - čím vlastně je. 100% odpověď - řidič ! Nikdy nezaznělo - Jsem pracovník SLUŽEB, úsek veřejné přepravy - změnilo se, osobní ego tam nepatří ...

. Cestující - jako společnost zhrubli. Za málo peněz - hodně muziky. Tragikomické dotazy - Proč nepřijel předcházející spoj ?! (řidič to nemůže vědět). DN, ucpané křižovatky, nezájem. Nejlépe tedy napadnout toho nevinného poctivce - je po ruce ...

Vrchol při kalamitě- ledovice - (řidič má právo odmítnout jízdu). Ve snaze vyhovět jsem nabral zpoždění. V očekávání vavřínového věnce za hrdinství - Cestující významně poťukával na hodinky ! Při vystupování, pak na neošetřeném chodníku upadl ... Míst je dost - gentlemanů a rozumu s tolerancí, je málo. Děti musí sedět, starší stát - Nová doba - Už je ani nikdo neokřikne ... V tramvaji - trolejbuse - je přesný odraz stavu našeho dneška, v podstatě nějakých placených výzkumů netřeba

11 0
možnosti
PH

Napsal jste to velice vyváženě a pravdivě. A jsem za to rád, že to tak někdo vidí a umí popsat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik