Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

https://www.facebook.com/lubos.novak.900/videos/888504431251492/

Podívejte se na toto video. Nepřišel jste z křížkem po funuse? Anebo opsal a upravil...

0 0
možnosti

No páni, a teď to vypadá, že jsem to ukradl. No ono toho asi na podobné téma přijde ještě hodně.

1 0
možnosti

Uznáte, že to video je lepší...;-D;-)

0 0
možnosti

Ano, je dobré. Hitler nikdy nezklame, uvidíte, že v další jeho verzi už bude i Bartoška i Dyk, a to zase třeba řeknu já, že se kopíruje, ale je to jedno, když dva dělají totéž, není to vždy totéž. U románů vám zařívám to samé, jednou jsem vám dostal nápad, na napíšu to, a najednou jsem zjistil, že mi to vyfouknul nějaký Edgar Allan Půůů. A to to moje mělo i dost podobný název - Dáma a divadlo a Podnik domu Usherů. Tak vidíte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik