Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J51a67n 92P44a51l71l44a68s

28. 10. 2016 22:43

Dobrý večer, kromě jako vždy krásného počtení jste mě obohatil termínem „spánková opilost“. Přesně tímto trpím, když si jdu po obědě muchnout, tak ulehnu oblečený, abych po probuzení věděl, že je odpoledne, a ne ráno.

1 0
možnosti
PH

že jo, že jsem si to nevymyslel - já se s tím poprvé setkal s osobou Jana Wericha, údajně to měl taky, a daleko v horším měřítku. Vzpomínal na to pan Horníček, že když k němu dopoledne přišel a mistr vstával, tak nevěděl, kdo je a proč je u něj v kuchyni.

0 0
možnosti
Foto

Mně stačil pouze klasický sex smíšeného páru, kdy jsem díky hlasitým projevům slečny mohl hodnotit, ve které je fázi a kdy asi tak bude po všem.

0 0
možnosti
PH

No, to je hezké, to jste to mohl dokonce i dirigovat - jako že, tak a tak tak, a teď zrychli, jo jo, ano ano, jo, ano, ano ano ano, anooooooo.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS