Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Já se držím, i když na toboganu není kde, ale to nevadí, pokud půjde přistání do měkkého, i nějaká ta boule se cestou snese a vydrží.

0 0
možnosti
Foto

P59a95v88l85a 84M58o47o44r14e

16. 10. 2016 11:14

To je hezká meditace, Pavle. Bude líp.

0 0
možnosti
PH

Bude, dokonce mám pocit, že se to lepší, viditelně.

0 0
možnosti
ES

Já věřím Pavle, že ta žena na Vás jen tak nezapomene, i když jste se rozešli. A není teď tak trochu smutná? (Poznámka redakce).:-)R^

0 0
možnosti
PH

Jo to já nevím, jestli je. To se jí budu muset zeptat. Věřím, že po rozvod jsou smutní vždycky tak trochu oba.

0 0
možnosti
PH

Vy jste vždycky byla ke mně přející, hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

H45a89n24a 24V47l14k49o79v28á

16. 10. 2016 9:03

R^No vidíte - a já si říkala, že ten fb k ničemu není a povětšinou tam sdílím fotky ztracených psů a některé vydařené vtipy...

0 0
možnosti
PH

Ale je, ale musíme to vzít správnýma rukama, to víte, že se to dá i zneužít.

0 0
možnosti
JS

Vy si píšete na facebooku s cizími lidmi? Nebo jsem to špatně pochopila..

0 0
možnosti
PH

Tak na půl - já mám mezi přáteli i lidi, které jsem nikdy neviděl, ale píšeme si a sdílíme, chvilku životy - jako když se jeden vandrák na cestě přidá k druhémua chvíli spolu jdou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik