Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, to se dobře čte. Mě už nějak nevolají...většinou jsem řekla, že už mi volali z obchodu toho a toho, (tak šest jsem jich vyjmenovala), že jim právě něco přivezli. A tudíž už nemám čas.

A jednomu hochovi, který se představil, a řekl...že pracuje u jisté společnosti...jsem pogratulovala, a rozloučila se:-))

0 0
možnosti

"To Vám gratuluju , mladej pane, to je hezký, že takhle děláte, to já znám mladý, co vůbec nedělaj, třeba takovej Vaněček, co je synem vdovy Vaněčkový, to je pán, barovej, ten na práci nehne, jak je rok dlouhej, ale vono je to jen proto, že má jeho máma měkký srdíčko a nechce, aby se holenek od práce umazal, to vám povim, to je ale svět, takovej mladej, že dělá, to se jen tak nevidí, to máte moji úctu, a z toho Vaněčka si příklad neberte, vono není sladký všechno, co se jako cukr tváří, a von ještě mladej pán pozná, jak to ve světě chodí, ale to že vy děláte, to je dobře, to na vás musej bejt doma hrdí co, ale to je hodin, já už musím končit, já půjdu ven, na zahrádku, víte na borůvky, já mám pěkný, italský, to je něco, to přivezla mladá Hamousová, co vona žila s tím Italem, jak mu všichni říkali, Pedro, vono tedy není Pedro italský jméno, ale nějak to k němu patřilo, a tak byl Pedro, a von byl rád, von se porád jen usmíval, páč česky neuměl, a smích je dobrá řeč, to třeba starej Kočára, ten mu říkal, že je blbej, a strašně se mu líbilo, že se na to Pedro směje, no to víte, Kočara, to byl vždycky kus vola, víte, von to neměl jen tak, voni byli v rodině blbí všichni, to máte jako když máte v rodicnáchhezký lidi, tak tihle byli ale všichni blbí, jako když je nalinkujte, ale vono to nějak nevadilo, to si nemyslete, to je někdy lepčí, než když je člověk chytrej..."

2 0
možnosti
Foto

Pavle, hezký, moc pobavilo! R^Už mi dlouho nikdo nevolal, vždycky jsem pohotově řekla, ještě než spustil, že řídím (v životě jsem neměla řidičák);-)

1 0
možnosti

Taky nápad - variant odmítnutí je asi hodně

0 0
možnosti

Říkal jsem všem, že jsem v registru neplatičů. Už dlouho se neozval nikdo. Asi to funguje a dobře!:-)

1 0
možnosti

Taky zajímavý nápad. Tady se jich asi ještě pár najde - to zkusím taky.

1 0
možnosti

A to jsem rád, že ano.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné.

Taky je nemám rád, i když se leckdy zaštiťují bohulibými záměry typu podpora chráněných dílen a jiné nesmysly.

Ovšem když mi operátorka oznámila, že v rámci zkvalitňování jejích služeb může být hovor nahráván, zeptal jsem se jí, jak se její služby zkvalitní. Snažila se přejít k tématu hovoru, tak jsem se znovu zeptal, jak se její služby zkvalitní. A když mi to neřekla ani napotřetí, tak jsem jí mile sdělil, že když neumí odpovědět na normální otázku, tak se s ní bavit nebudu. Asi z toho byla smutná.

1 0
možnosti

Děkuju za přečtení - to je nápad, tu větu o zkvalitňování jsem taky slyšel, a nikdy mě nenapadlo o ní diskutovat. To je téma na příště.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS