Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38a96n 64J25e36l69í94n45e25k

2. 10. 2016 11:18

Vážený pane, napsal jste něco, co se snažím psát i já. Můžete-li, kupte si moji právě vyšlou knihu "Jizvy na duši", pochopíte. A když mi potom napíšete na "stetl@centrum.cz", budu rád.

A děkuju za připomínání toho, co už většina lidí zapomněla, nezažila, ale dokonce zpochybňuje...

0 0
možnosti

Jste mě úplně vylekal, poněvadž jsme měli trochu podobný nápad - i když já se vydal trochu jiným směrem. Já zase pro svého kluka měl křesťanskou maminku. Ale nevadí. Můj se narodil o něco dříve, ale zůstal dítětem. No uvidím, jak jste se s tím porval Vy.

0 0
možnosti

A já děkuji i Vám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS