Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně píšete. Takové psaní je po ránu jako prohlášení na duši. U nás v práci se teď v mém doupěti taky objevil pavouk. Itsy Bitsy Spider. Mám podezření že se některé děti kochají představou že mi spadne na hlavu když sedím za piánem. Myslím že jim tu radost neudělá. Hledí si svého a když ho někdo příliš otravuje zmizí ve škvíře. Jednou se mi doma vyskytl pavouk zřejmě zahraniční provenience. Rafl jednoho z mých papoušků do nohy. Papouch poněkud natekl. Útočníka jsem v afektu spláchla, což byla ovšem chyba.

0 0
možnosti
PH

Koukám, že tam u Vás to pavouci začínají pevně brát do ruky a jsou na drůběž. Inu, jiný kraj, jiný mrav, tam u Vás jsou holt pavouci samostatná sociální složka s vlastním projevem identity.

0 0
možnosti
ML

M64a93r17t77i78n 55L44a24c60o

16. 9. 2016 23:59

Mám na okne pavúka, ale nemá meno. Celkom sa mu darí. Pred mesiacom som maľoval izbu, ale nemal som srdce vyhodiť ho (správa sa slušne), takže okolo neho je nevymaľované. Som normálny?:-)

0 0
možnosti
PH

Jste, zachováváte mu identitu a jeho oblíbené prostředí bez příkras. Možná bychom na to mohli udělat i nějakou nadaci.

0 0
možnosti
JR

J17a79r80a 45R73a90n41k

16. 9. 2016 22:00

Konecne, je videt, ze psat umite, kdyz se Vam chce. Hezky clanekR^

1 0
možnosti
PH

Není možná. Prostě není možná. Jara Rank mi právě dala palec nahoru. A já budu skromný, přenesu se přes některé názory... a. A... Dejte mi tu chvilku, ať si to ještě užiju.

A poděkuju a popřeju hezký večer.

0 0
možnosti
PH

Líbezně děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik