Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H87a34n98a 63V28l28k95o74v67á

13. 9. 2016 12:40

Jednodušší byste měl občas pokecat na IDnes na diskusích....Mám dvě kamarádky, co se na seznamkách seznamují dlouhodobě a musím říct, že to je dřina, kterou by vyvážil jen Princ na bílém koni - pokud by přijel...

A jinak k Vaší víceméně zpovědi - občas žena dospěje do určitého stádia, kdy by jí stačilo, že si za sebe tramvaják zaplatí nájem a jídlo a nežárlí...(zkušenosti jedné z těch kamarádek).

Pro mne z toho vyplývá, že koho máte potkat toho potkáte a seznamky jsou požírači energie.

0 0
možnosti

Já si taky myslím, že jsou věci dané osudem, a že se stanou ve chvíli, kdy se mají stát, a ani ne o minutu dřív nebo později - ale někdy je ten osud strašně línej nebo má obrovský smysl pro inorii.

0 0
možnosti

ironii (omlouvám se, dneska je na lince 12 opravdu vedro).

0 0
možnosti

můžu napsat že já se přes diskuze seznámila už vícekrát a díky diskuzi mám už pár let opravdového přítele, teď nemyslím vztah, ale prostě kamaráda, který pomůže a naopak :) Mě se jinak ti kamarádi chlapi moc nedaří ;-D Ale to jsem chtěla napsat, že se tady dá opravdu seznámit a myslím,že právě z diskuzních příspěvků toho člověka poznáte..když to není nějaký troll ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik