Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Hezky a vtipne jste to napsal.....neco jako, ,, Kdyz nejde o zivot,jde o ho..''.:)))))))))

0 0
možnosti
PJ

Huráááá! Karmáááá!

Já jsem taky nefanda, celoživotně, na sport nekoukám, nic mi to neříká, nechápu to. Jak bylo řečeno: jestli někdo vyhraje nebo prohraje, nic se nemění, svět se točí dál, housky a mlíko kvůli tomu levnější nebudou, spíš naopak...

2 0
možnosti
KP

Tak, co se tady pleteš?

0 0
možnosti
Foto

Letnou tehdy celou sezonu znělo "Zachar bude viset"

0 0
možnosti
PH

To nejspíš taky, ale to jsem neslyšel, ale třeba jo, ale v mozku mi to nějak neuvízlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik