Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Já jsem zase stále naivka. A to i přesto, že v práci (také dělám s lidmi) občas sloužím jako hromosvod a teď doma (jsem na rodičovské) jsem zase terčem nenálad svých blízkých dvou i čtyřnožců, o mediální masáži ani nemluvě.

Jsem toho názoru, co má paní Foltýnová. Jaké si to uděláš, takové to máš. Zažila jsem Vánoce hrozné,protože rodino-rozpadavé, chudé, protože samoživitelské, všechny moje Vánoce jsou procestované, protože mám velikou rodinu a i kdyby na chleba nebylo, tak na benzín, abychom se dostali k nim a přitulili se, bude vždy. Zažila jsem i Vánoce, kdy jsme dojeli a já zjistila, že taška plná dárků zůstala doma (380km). Poslala jsem děti k prarodičům a bulela v autě jako želva. Přišel můj táta, tvrďák, objal mě a zašeptal :"hlavně že jste ve zdraví dojeli. To jsou ty skutečné Vánoce pro nás".

Takže nálady-nenálady, uvařeno-neuvařeno, uklizeno-neuklizeno, napečeno-nenapečeno (byly časy, kdy jsem vše dělala sama, teď se musím "smířit" s tím, že mám na to lidi, jen to nebude, jak jsem byla roky zvyklá, ale je to příjemné "smiřování se")... hlavně že je s kým dojít pro Betlémské světlo, koho potrápit zpěvem koled, s kým se držet a čí oči se snažit překapit nebo aspoň potěšit. A i když jsem neměla, tak jsem si prostě chodila vyrobit náladu na Rybovu mši vánoční.

Pavle, nedejte se! Nedejte se ani rozhodit ani otrávit a nedovolte lidem, aby Vám ubližovali. Jste správný chlap, soudě dle Vašich písmenek, ono si Vás štěstí najde. Dejte mu čas:-)

1 0
možnosti
VF

Klidné Vánoce budou!

Podle otřepaného - jaké si je uděláš, takové budou.

Když nám pán Bůh zdraví dá a nepotká nás nějaké neštěstí, žádný škarohlíd nám je nepokazí.

Přeji vám všem hezké Vánoce.V A to i těm škarohlídům.:-)

0 0
možnosti
MS

Těchto článku jsem už četl stovky, jak kdysi byly Vánoce o klidu a míru a nyní jsou o komerci a nakupování a vždy se jen zasměju. Ale jsem takový masochista, že je budu číst i nadále.

0 0
možnosti
PH

Tak Vy jste Vánoční masochista - tak to já ti přidám, ty Vánoční skřete, a na kolena a vyšpul zadek, budu tě švihat ozdobným řetězem na stromeček - a při každém švihu řeknu:

(Švih) Komerce vánoc vypuzuje jejich společenský smysl!

(Švih) Domácím mazlíčkům dáváme lepší dárky než starým rodičům!

(Švih) Deprese na vánoce schválně přiživujeme vlastním shonem!

(Švih) Stavíme materialismus jako základ spokojenosti více než duchovní hodnoty.

Tak ty skřete, a teď jdi olízat kouličky na stromečku. A pěkně u toho zpívej koledy.

0 0
možnosti
ES

E82v74a 39S62á34d67e89c75k57á

13. 12. 2015 13:22

Když mám fajn den, říkám si - Dnes mám vánoce!R^

1 0
možnosti
Foto

Soudě podle chování spoluopčanů, jsou vánoce již celý rok.

0 2
možnosti
  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik