Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pan Landa právě překročil hranici toho

čemu technici s oblibou říkají mezní napětí. A já koukal s otevřenou hubou, a možná to nebylo jenom tím, že mám právě horečku a v krku nějaký zánět.

http://video.aktualne.cz/dvtv/landa-konvicka-je-blbecek-po-mne-jdou-radikalni-islamiste-v/r~2dd79952978111e5897e002590604f2e/

James Bond a jeho styl právě dostal nový rozměr, a já pořád říkám, že Češi jsou tvořivý národ a svým způsobem ovlivňují běh dějin. A tentokrát ovlivňujeme hodně.

Já slyšel cosi, že pero je mocnější meče, ale kam se hrabou pisálkové na zpěváky, kteří, jak jsem pochopil, jsou vlastně něco jako tajní agenti, kteří vedou mezinárodní boje, řeší válečné konflikty, a bojují ve jménu lidstva a spravedlnosti. Uf. Ty vole. To je palba.

Já se díval na video, protože práci dua paní Drtinové a pana Veselovského si vážím, a poslouchal, a pořád jsem si říkal, jestli tohle není něco jako reklama na něco. A abych si to taky nemyslel. Pan Landa už toho rozjížděl tolik, že by se za jeho reklamní akce nemusel stydět řetězec s hamburgery – a celkem to i fungovalo a lidé měli radost. Co já si pamatuju, byly to hřiště, pak něco se skautingem říznutým s hnědou košilí, pak zazvonil Žito rolničkami – a nakonec je tady voják.

A taky si občas říkám, jestli tohohle člověka v životě nerežíruje Steven Spielberg, který taky umí všechny žánry a většinou na nich slušně vydělává.

Dívám se dál na video, a pan Landa je hrdina, jdou mu po krku, nasazuje život (stejně jako my) a velmi otevřeně mluví o možných polovojenských operacích, což je jako kdyby James Bond na začátku filmu vyšel před kameru, uklonil se, a řekl, bude to tak a tak a tak – no a pak to skončí. Jo a ve skutečnosti se jmenuju Žito, Kouzelník Žito.

Víte, co je zajímavé, že změny pana Landy většinou přicházejí až po "něčem" – nikdy se nestanou před něčím. Kdyby Landa jako na videu mluvil před rokem, neřeknu, ale proč až teď? Proč nám neřekl nic, co bychom nevěděli?

(A jak s tím bojem vlastně souvisí runy?)

 Co se týče otázky co Já a pan Landa. Ano, mám jeho písničky rád, líbí se mi, krásně zní a jsou nápadité – ale pan Landa jako někdo jiný mi prostě nesedne. Ano, můj problém.

Pořád mám pocit, že jde zase o nějakou reklamu na něco. Na co, kdo ví? Ale je zřejmé, že variant, čím ještě pan Landa může být, je vlastně nekonečná a já si netroufám hádat, s jakou další podobou pan Landa přijde, protože možná že ne jenom mě připadá každá jeho další o něco šílenější.

A jestliže slyším cosi o Prstenu moci, zasvěcení, slavnostním aktu, kdy afgánské špičky předávají cosi Čechovi, pořád myslím na knížky o Hobitovi – že i malý, český člověk dokáže velké věci.

PS: Po celé video jsem doufal, že pan Landa na konci zvedne ruce, udělá tadáááá – a řekne něco o novém muzikálu.

Autor: Pavel Hewlit | úterý 1.12.2015 14:21 | karma článku: 24,32 | přečteno: 1860x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1994x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb zápolí v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:13

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik