Mi Němec sakásáme tocho Rassist Vinetů

Vy na sačátek musela nejdřív vědět, že mi Němec fždycky ferová osobnost. My dobže fždycky věděla, co je tobfré a co nicht tobfré a mi uměla ze fždycky poučit z der Lapsus.

Mi lange leta měli radi Vinetů, Reichsmarschall apačů. Mi rádi kokali, jak on a jeho brůder Oldrich Šetrny měli právo ve svých rukách a oni trestat die Gauner, co nemít rádi indián a jeho Kumpel. To byla velká sábava a každý kinder kluk chtít být ferová jako Vinetů nebo jeho brůdr.

Jenomše to byla Falsche. Mi poucili a svažili, o čem flastně celí ten pžíběh být a mi zjistili, že to nicht dobré, ponevadž Vinetů ve skutečnosti Rassist. A vy feřila, že mi Rassist fždycky poznat a mi bránit proti rassist kolem dokola.

Vinetů je Rassist. Celý ten pžíběh rassist. Reichsmarschall apačů nemít rád nové jiné lidi. To velký problém, protože dneska se mít rádi fšici kolem dokola. A když nemít někdo rát nekoho jiny, to nicht dobše, to tady na toto Welte nejde. A Vinetů a jeho brůder to byli ve skutečnost Terroristen jak kravátko. Velký kravátko, moc krávátko.

Mi museli poušit a nyní zakročit. Mi poslali komando chodných lidí nejprve to Buchverlag, aby tam šekli těm, co tam arbaitet, še oni ne dělat dobže, když buche o Vinetů znovu dali mesi lidi. Jejich kniha to pamflet. Oni tam chodné komando za pravdu dat a nic se jim nestalo. Pžíbušni je možná už brži navštivit.

Jenše buche to pouze Beginn. Mi musela die Welt ukázat, že mi už nikdy nebude snovu ukasovat jak Vinetů v televiši dělá umaumauma a nerosdělit se s jinými hodnými lidi, co oni jemu přijít vzít půdu. To nicht dobže, dyž někdo chtít moc a nedat jiným. To Vinetů jako Putin.

Proto mi doporučovat všem lidi, aby už nekokali na Vinetů a nečetli Vinetů a nebrali z něj pšíklad. Vinetů měl ein grose Reich a tam se páchat slo. On měl lager a tam odváděl chodné lidi. Kto neposlochal, už šel do lager a ke kulu, kde velký au au. Vinetů dělat moc au, a to ještě o sobě nechal psat, že Vinetů je rudy gentleman. A to dobše slyšíte, on rudý. Protoše mi všichni víme, že slo je rot. Rude. Mi bychom mohli ukázat, kde je ještě rot das Unheil.

Ale mi poušili a už nedělat žádná chyba a mi ukasovat pouse chodné lidi a národy, kde alles chodní a multikulturni. Vinetů do této semě nepatšit a mi brži na něj wir wergessen. On sice někto šíká, že to Zensur, ale to nicht wahrheit. Mi nedělat problemi a mi chtít jenom spokojene lidi v saubere Rasse.

Mi ale poušili dál a mi brso sakásala i jiné ošklivé věci. Třeba Šindler Liste, Deniček Anna Frank, Lidice, Kinde v pruhy pyžama, a jiné veci, co ukasuju, jak se lidé nemají radi. To mi nemusíme vidět, mi slusny lidi.

Zdráv buď, Zdráv buď, Zdráv buď.

Autor: Pavel Hewlit | úterý 30.8.2022 1:50 | karma článku: 35,28 | přečteno: 1067x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1994x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik