Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Inzerát patnáctiletého kluka na kamaráda (ne kvůli sexu)

Doma se můžou zbláznit. Co tak najednou? Máma je úplně mimo, že se s nikým nekamarádím, a otec je zase mimo z mámy, že máme je vedle.

Máma mu zase nadává, že se o mě nezajímá. Otec se naštval a šel sekat zahradu a čumět na nebe na letadla. Je tím jak posedlej. Kouká nahoru a jak vidí letadlo, už mačká mobil, aby věděl, co je to jako zač a kam to letí a kdy to tam bude.

Jednou na nás všechny volal a já myslel, že buď někde hoří nebo jsme vytáhli první v Eurojackpotu – stál na zahradě a ukazoval zvednutou rukou a ukazováčkem nad sebe jako nějakej svatej. Jeden by řekl, že na něj něco spadne a rozmázne na kaši, ale ne. Ukazoval na letadlo. A hned školil. Že je to tenhle a tenhle typ a že jich je už málo, co lítaj, a mámě navíc ještě vynadal, že ho nezná.

Máma mě mrzí. Všechno mě mrzí kolem mámy. Je vidět, jak se snaží a jak mě má ráda, jenže něco od mámy nejde. A otec? Ten čeká, až vyrostu, a do tý doby ho moc nezajímám.

Pořád se ke mně snaží chovat jako nějakej kamarád, ale jak vím, co je kamarád, když žádnýho nemám. Nikdy jsem je nepotřeboval. Ani mě nenapadlo někoho mít. Seděl jsem u počítače, pařil hry, sjížděl net – když bylo nejhůř, kecal jsem po chatu. Dlouhou dobu to fungovalo, tak proč ne teď?

Prej si mám kámoše najít. A jak jako? Na netu si s nima povídám, a mám pocit, že si rozumíme. Není to sice ono, ale jinak mi to nejde. Přeci nevylezu na ulici a nebudu se ptát kluků, jestli se mnou nechtějí kamarádit. Nemám to, jak navlíknout. Mobil nemám kdo ví co, hadry značkový taky ne. Prej ale na to nemám koukat a mám bejt přirozenej. Ale co je to bejt přirozenej? Chovat se jako naši? Ty se sebe nedotknou, co je rok dlouhej, a jenom na sebe vrčej jako vlčáci.

Chce se mi z toho brečet – a taky chci brečet. Brečení však nemůže vidět máma, páč by se rozbrečela taky, a to nechci. Táta by mi za něj vynadal, možná i zmlátil. Nevím, jak jinak na sebe upozornit. Normálně mě nikdo neposlouchá.

Mám pocit, že jsem něco jako asociál. Jako ten divnej, kterej nikoho nepotřebuje a je rád sám. Jenže já někoho potřebuju, opravdu, a uvědomil jsem si to dost pozdě. A teď nevím, jak na to. Jako by všichni kamarádi byli rozebraní a já zůstal OUT.

Jo, jasně, jsou nějaký způsoby, ale není to pravý kamarádství. Jako jednou, když jsem všechny prachy za obědy rozfofroval za sladký pro takový dva týpky. Já vím, že mě využili, ale bylo fajn na chvíli k někomu patřit.

Otec strašlivě řádil, máma brečela, když se to o těch prachách provalilo. A já? No co já? Lhal jsem a zatloukal. Dělám to běžně. Nemám důvod mluvit pravdu. Pravda jako by nikoho nezajímala. Otec mě zmlátí jak za ní, tak za lež, tak proč občas nezkusit štěstíčko. Třeba se zadaří a otec na udičku skočí.

Lhát mámě je blbý, ale někdy mám pocit, jako by mi nechtěla rozumět. Vůbec netuším, jak to s otcem má, ale asi je problém, mu říct, aby se sebral a šel si se mnou trochu popovídat.

V televizi v těch seriálech to vidím pořád, tak proč se to neděje i v reálu. Copak otec na tyhle seriály nekouká. Vezme plechovku piva, druhý pro mě (i když nepiju) a pokecáme. O všem. O kamarádech, o holkách, o rodičích – prostě si jednou skutečně tu hru na kamarády zahrajeme. A otec nic, a máma s ním nic nesvede.

Je těžký bejt sám. Opravdicky sám. Ne s netem a vším, co tam je. Někdy mám pocit, že mi to tam blbne jako hlavu, ale jak vypadne na půl dne wi-fi, šílím jako pominutej. Já bych bez netu až ani neusnul.

Mám si najít kamaráda. Asi nejspíš přes inzerát. Ani nevím, co bych do něj napsal. Něco jako:

Hledám kamaráda, ne za účelem sexu. Jen na kamarádství. Jsem úplně normální. Normální na tuhle dobu kolem.

Zn: Jestli Tě nenajdu, možná se ze mě stane něco strašnýho, abyste si mě všimli.

Autor: Pavel Hewlit | pátek 28.6.2019 9:46 | karma článku: 21,93 | přečteno: 717x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1993x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik