Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výpadek facebooku ze mě udělal člověka (nebo ne?)

Stalo se to, ještě teď, když tohle píšu je skutečně sociální síť s malým "f" mimo provoz, a já si tak pokládám otázku, co to se mnou, jako s jeho uživatelem, dělá?

Ne nejsem na efku závislý, třebaže tam jsem a sdílím některé zprávy a události, ačkoli ne v takové míře, jako jiní. Selfie moc nefotím a pocity ve stylu, že mi není dobře, taky nepíšu. Jídlo taky nedávám.

(Proboha, pořád nejde!!!)

Dokonce je výpadek i příležitost, nesedět doma nebo nečumět do mobilu a začít vnímat svět jinak než v jeho digitální podobě. Prostě bych mohl být svět jiný. Nebyla by v něm ta schizofrénie současnosti, kdy je někdo na síti takový, a ve skutečnosti úplně jiný.

(Kolečko se točí, nenaskakuje, f++k!!)

Zpráva pro p. Švarc: Byl jsem na zdi, vole, čumíš co?

Zpráva pro p. Solich: Jsi nezavolal, co?

Dobrý klid. Snažím se v klidu rozjímat, jak by svět vypadal bez sociálních sítí, díky kterým máme k sobě sice blíž, ale tak nějak si nevidíme víc do svých pravých myšlenek – nebo řekněme do toho, co doopravdy cítíme. Výraz ve tváři řekne pořád víc než smajlík.

(Nic)

Maminčin oběd, mňamky mňamky.

Líbí se Vám to, prosím, řekněte že ANO, prosím.

Ne dobrý. Koukám se z okna a říkám si, kam bychom se bez těchto pomocníčků jako lidi dostali.  

Jako mladí jsme nic takového neměli a taky jsme vyrostli. Pravda, mladší generace nám to nevěří, ale ona nevěří více věcem, takže tohle fakt neřeším.

(Kolečko se točí, pořád se jen zatraceně točí!)

Jsem smutny, jako by mi nekdo neco vzal. Proc je svet takovy. Je nespravedlivy. Proc se nemohou mít lidi radi.

Je to jenom o lásce v nás - jujky, muck.

Prosím, Líííke.

(Pořád nic)

Proboha, jak mám vědět, jak se cítím, když mi to aplikace neřekne.  Marku, proboha, dělej něco, nebo mě klepne!

Ne, dobrý, to dám.

Třebaže se říká, že efko je pros dospělé a děcka nezajímá, věřím, že oni mají taky své, čemu se zase divím já, proč tak žijí (a že vůbec žijí). Nedávno jsem se setkal s jedním mladistvým, který má hodinky, které nejen že ukazují čas, jak se tak od hodinek očekává, ale navíc mu kontrolují tep, ptají se, co zrovna dělá, jak se cítí, a pak mu hodinky, pokud jsou to jenom hodinky, vysvětlí, že by měl dělat to a to, aby se cítil ještě líp. Na to jsem čuměl a byl z toho dutej jak vyžranej meloun v mraveništi.

(Si ze mě dělají prdel!!! Kurváááá, žííííííj.)

Vlastně jsem rád, že jsem teď off-line, a vůbec neřeším, že jsem se chtěl někoho na něco zeptat a sdělit mu své pocity, které zrovna nejsou tak pozitivní, jak bych si myslel. Ano, mohl bych mu zavolat, ale k čemu by to bylo, když by o tom nevěděli ostatní?

Dneska nejsem zrovna ááááááá...

Jsem v klidu, nemějte strach. Nebudu jako můj kolega, který jeden čas zaplavoval efko zprávami jako:

"Svet je smjůtný, proč jsou lidi na sebe zlý?

A pokud se ho nekdo zeptal, co se mu stalo, jen syrově odsekl: NIC!!!

"Vážně ti nic není?"

"Ne - jsem v pohodě."

(Za to může nějaký prezident. Ještě sice nevím který, ale jednou mi to efko řekne, prosíííííím!)

Myslím si, že bez sítí by se dalo žít.

Nevíte někdo, jestli je smrtelný, když polknu okousaný nehty a kus palce?

Dalo by se žít bez spousty věcí, akorát nějaký šťoura by si mohl položit otázku, jaký život by to vlastně byl - a tím rovnou odpovídal, že špatný. Jak vidíte na mém případě, jsem úplně v klidu a nijak mě výpadek sítě nerozhodil.

Ty nehty jsem spolknul dva. Jednou Vám o tom dám zprávu na efku.

(Prosííííím, brečím, To ti nestačí, že před tebou klečí Hewlit?!)

 

Autor: Pavel Hewlit | neděle 14.4.2019 14:42 | karma článku: 11,62 | přečteno: 339x
  • Další články autora

Pavel Hewlit

Prý mám napsat Putinovi – tak jo, tady to je

Tohle není můj nápad, ale jednoho z diskutérů. On to sice myslel jako vtip, ale i v tom zlomyslném návrhu na moji osobu je kousek pravdy. Nikdo spolu nemluví. Nepíšeme, co bychom chtěli druhému říct.

16.11.2022 v 22:36 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1994x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Ta válka muší bejt, to Vám poudám

Na rovinu – nejsem zrovna nadšený z toho, co se ve světě děje, a hlavně z toho, co se může ještě dít na základě jedné jediné zprávy o vystřelené raketě.

16.11.2022 v 16:19 | Karma: 36,43 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Příběhy o žití upravené smrtí aneb Modlitba góje v synagoze

Knihy jsou různé, a to je něco, co netřeba žádnému ze čtenářů připomínat, a ten, kdo nikdy nečetl, ten tomu neuvěří, dokud si dvě tři nepřečte.

9.11.2022 v 14:45 | Karma: 26,30 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Pavel Hewlit

Tak už jsme ve válce, ale já přesto musím řídit tramvaj

Zachovejte paniku, stejně všechno špatně dopadne – ale ještě to není tak špatné, jak titulek tohoto příspěvku hovoří. Válka není a já řídím.

5.11.2022 v 1:22 | Karma: 44,98 | Přečteno: 6722x | Diskuse| Ostatní

Pavel Hewlit

Půl kila války pro každého, stačí se postavit do fronty

Války jsou smutné, války jsou na prd, války berou matkám děti, války berou všechno, ale je na nich zajímavé, jak se vyvíjejí tam, kde nejsou.

3.11.2022 v 8:34 | Karma: 43,75 | Přečteno: 3675x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb zápolí v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:13

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

  • Počet článků 943
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1435x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik